Oğluma 2 kişilik yatak aldık baza deniliyor sanırım o da demirden ikea dan belki bilirsiniz
1 2 ayda mahvoldu gıcır gıcır çok ses yapıyor dönerken kalkarken falan çözümü yok mu ki bunun. Ya ben birikim yapıyorum çocuğuma oda mı alsam diye düşünüyorum ama çift kişilik yatak yeni zaten ooff