Rapunzels merhaba uzun süredir girmiyordum buraya yeni okudum kusura bakmayın🙏 ilk düşünce çok ağladı sonra uyukladı kucağımda yarım saat kadar ben ne olduğunu anlamamıştım tabi ama bir tuhaflık olduğunu anlamıştım ağlayıp o acıyla uyukladıktan sonra şişme gördüm hemen doktora götürdük kırıldığını öğrendik alçıya aldılar zaten alçı o kolunu hareket etsede sabit tuttuğu için bi sıkıntı olmadı morarma hiç olmadı ama alçı içinde 2. Haftadan sonra kaşınma oldu bizde kolunun içine şiş gibi bişeyler sokarak kaşımaya çalıştık süreci bu şekilde atlattık