Brkcmrkrmz Merhabalar kızlar spiral mırena taktıranlar var mı acaba memnun musuz adetiniz azaldı mı ?
Kbrrrr_58 Brkcmrkrmz ben taktırdım canım 6 ,7 ay oluyor bi iki ay kanamam çok oldu baya hemde Şuan eskisi gibi oluyorum adet olurken bel ve bacağa çok ağrı vuruyor onun dışında bi sıkıntı yok mememınum ben
Mehmetereninannesi Brkcmrkrmz hayır azalma olmadı hala süresi arttı Olmadan önce leke ve bitmeye yakın leke oluyor . Ben 4 sene sadece bu şekilde korundum Şimdi isteyerek hamile kaldım
Brkcmrkrmz Kbrrrr_58 şey taktırdığınız zamanlarda yani ilk günler kanama oluyor muydu benim rajim duvarında kalınlaşma olduğu için kanamayi durdurmak için doktor takalım dedi
Brkcmrkrmz Mehmetereninannesi korumak değilde benim kanamayı durdurmak için takıldı suan normal adet olur gibi kanama oluyor
Kbrrrr_58 Brkcmrkrmz bi iki gün ara kanama oluyor o kadar sonra normale dönüyor ama bazen adeti geciktiriyor
Mehmetereninannesi Brkcmrkrmz ne zaman takıldı ? İlk ay kanama olması normal . Vücut alışma süreci diyorlar
Brkcmrkrmz Mehmetereninannesi 3 4gün olucak ve kanama da var doktor olur dedi ilk zamanlar ama yine aklıma takılıyor