bende yeni dogum yaptim 6 gunluk bebegim sezeryan yapinca ilk gunlerde maalesef süt yetersiz kaliyor bende mama verdim gorumcem eczaci sma getirmisti mama da arastirmadim verdim bide bebegim kucuk dogdu biraz 38+5 de dogmasina ragmen 2260 gram dogdu cok beslemem gerekiyor, sut icinde bestlak kullandim kullandigim anda artmaya basladi kesinlikle dene 3 kez iciyosun günde ve 3. dozda anlayacaksin ama benim bebegim kucuk oldugu icin mi bilmiyorum sutum yeterli suan ona ragmen emiş gücü yetersiz kaliyor cekemiyor minnosum