Offfff Kızlar 27 aylik kizim. 15 gündür basladik. Ama hâlâ geceleri altına kaçırıyor. Sürekli kalkıp goremem islaklikla kalir korkumdan,bezliyorum bazen .. normal mi sizce.
tammozom Offfff oğlum da 27 aylık ben de baslayacagm ama tam belirtiden emin olamadim hazır mi değil mi diye siz neye göre basladiniz
Mehmetereninannesi Offfff oğlumu bez bıraktırırken ⅘ gün boyunca saat başı çişe kaldırdım bazen yapmasa bile musluktan suyu açardım . Su sesine kendi de yapardı öyle deneyin. Bez bağlarsanız başa dönersiniz
cevriyeee Offfff zamanla öğreniyolarlar ilk zamanlar gece kaçırması normal uyumadan çiş yaptırın ve sabah uyanınca ilk iş yaptırın öyle öyle tutmayı öğreniyorlar
Offfff tammozom benim kizim bez istemiyordu kaçıyordu bezlerken. Ustelik merdiven cikma filan herseyi tamdi. Sadecee cok su içtiği icin bezi kuru uyanmiyordu
tammozom Offfff aynen öyle merdiven çıkıyor saklanarak köşelere yapıyor bakılmasını istemiyor ama bezden oek rahatsız değil kaka yapmadığı sürece umrunda olmaz bez kakasıni yapınca istemiyor ama sadece bunlar var baslamali miyim acaba ben de bilemedim
Merveeemeeliss Mehmetereninannesi hanfendi bnim kızda gece hiç yapmıyor ki kalkmıyorda acaba çok mu tutuyor zorla kaldırsam mı çok ağlaar ama
Mehmetereninannesi Merveeemeeliss gece yatmadan önce sıvı tüketimine bakın çok içiyorsa saatte bir az içiyorsa 2 saate bir kaldırın direk üstünü açıp klozete koyun . Musluktan da suyu açın yapar . Direk uyandırırsanız belki huzursuzluk yapabilir Dediğimi deneyip bana dönüş yapın fark edeceksiniz 3 günde bırakır gece çişini Tabi aralarda yine kaçırır ama her çiş gibi olmaz zamanla alışır
Merveeemeeliss Mehmetereninannesi 3 gün oldu kaka yapmadı tutuyor çişide tutuyor sabaha kadar hiç kaçırmıyor sabah kalkınca hemen götürüyorum yapıyor gece yatmadanda yapıyor tuvalete ama bilemedim çok tutması sıkıntı yaratırmı diye hiç kaçırmıyor uykuda falan birde kaka yapmıyor onu nasıl çözdünüz çişi kakayı aynı şey sanıyor anlatıyorum güzelce falan ama napcan şaşırdım 😞
Mehmetereninannesi Merveeemeeliss kaç aylık sizinki. Eğitici video felan izletin kakayı öğrenmesi için
Umceysfkdoga Mrvee00 bende yen cevriyeee bende iki gün oldu başladım ilk yoğun altını gece besledim ama bugün beslemedim sadece altına ben açma ötüşü koydum gece kaldırsam mı acaba uyumadan tuvaletini yaptı bide çok soruyorum cis varmı falan diye bu geri teper mi acaba
cevriyeee Umceysfkdoga nasıl başlarsa öyle gidermiş ben ilk zamanlar kaçırdığı için kaldırıyordum kaldırdığımda yapmıyordu hiç hep ciş ciş diyordum yapsın diye sabah bi bakıyordum kaçırmış sonrasında kaldırmadım kacırması bitti fikrimi soracak olursanız kaldırmayın beyin bir zaman sonra kotlluyor tutmayı
Merveeemeeliss Mehmetereninannesi ya izletiyorum aslında yapıcam anne tamam diyor ama yapmıyor 27 aylık
efelinamoms Offfff Bence uyutmadan 1 saat önce sıvı tüketimini azaltın geceleri bezlemekte kafasını karıştırıyor olabilir alışacaktır sabır gerektiren bir durum benim oğlumda 25 aylık şuan memleketteyiz ara ara tuvalete vs banyo yaptırdığım zaman teklif ediyorum yaptığı zaman kakasını söylüyor eve sönünce kendimde hazır olduğumda başlayacağım bakalım
Mehmetereninannesi Merveeemeeliss valla utanacak bsey yok . Alafranga WC ye geçip ikinizde oturun. Sizden görsün korkulacak bsey olmadığını anlasın. Sonra da siz kalkın hadi sen yap bitir bitirince beni çağır diyin . Ben hatta kaka yapınca hortumla su tutardım hadi oğlum kakalara bay bay yap derdim oyun haline getirdim yani 🤭