defne24- Kızlar bebeğim 6 aylık ek gıdaya geçtik ama kabız oldu 2-3 gün yapamadı çok kötü oldum başına gelen var mı ?? Bu arada popodan pekmez sıktım az bişey ayy saniyeler içinde kakalar geldi işinize yarar diye söyleyim dedim
kocamdakocam defne24- Allahım bu gözler daha neler görecek. Yahu lavman diye bişey var. Fitil var. Var da var. Tövbe tövbe
ads0210 defne24- yapmayin etmeyin el kadar kuzulara yaaa ..popodan pekmez sıkma da kimin bulusuymus nerden esmiste o popoya pekmez sıkılmış 😁 bizde de aynı sorun var iki gün kayısı rendeledim verdim daha rahat yaptı aklınızda olsun.Ben korkuyorum öyle popodan bisiler sürmeye sıkmaya…
defne24- kocamdakocam fitil fayda etmedi her şeyi yaptık zaten bizde . Azıcık şırıngayla pekmez anında çözdü
kocamdakocam defne24- ay şaka gibisiniz şakaaa pekmez nedir Allah aşkına ya. Halen pekmez sıktıktık diyor. Bazıları gerçekten anne baba olmamalı. Doktora götürseydiniz