İstanbulda geçen hafta omuzlarıma değmeyen saçlarım için 4500 dedi keratin bakıma da 2500 dedi. Sıcak havada zaten topluyorum soğuk havada da çocuklardan hep topluyorum ayda yılda bir saçımı açtığım için yaptırmama kararı aldım valla çocuklar 3 yaşına gelsin öyle yaptırcam 😂😂