Meva_2020 bana da anksiyete teşhisi kondu. Kzıımı çok büyük zorluklarla büyüttüm, ben psikolağa gittim hiç fayda görmedim. Psikoterapi ilaçla aynı etkiyi yaratmıyor maalesef. Çok çok iyi bir uzmana denk gelirsen fayda eder ama haftada bir gitmen lazım. Bu da bütçe ve vakit istiyor. O yüzden yapabileceğin en iyi şey yakınlarından yardım istemen arada bir kafa boşaltman. İlk başta eşinin destek olması gerekiyor. Bebeğini emanet edebileceğin güvenilir biri varsa uyuman yürüyüş yapman spora gitmen iyi gelir.