kafamdakifazlalik Annelerim normalde uykusu gelince emziğini verirdim uyurdu ama şimdi 4.5aylık haliyle gerileme oldu derken memede mayıştırıp emziği verip yatırmaya başladım bu memede uyutmak mı olur ? Çok korkuyorum memeye alıştıracağım diye
mdea kafamdakifazlalik saatler süren uyutma çabaları uykusu gelipte huzursuzlanmasına rağmen uyuyamaması neticesinde daha az evvel mememde uyuttum… uyuması gerek dinlenmesi gerek ve asla ağlayarak zorla uyutmamam gerek. O yüzden atak dönemi diye bu haldeyse ve alışacaksa çokta takılmıyorum. Yavrumun dinlenmesi huzurla uykuya dalması şuan daha önemli geliyor. Fikrim bu
kafamdakifazlalik mdea bende öyle düşünüyorum uyutuyorum ama ilerde bu beni de onu da zorlar diye korkuyorum sürekli bana bağımlı yatması da sağlıklı değil 🥲😞