Bu sabah bebeğimde hiç bir şey yoktu akşama doğru bezimi açtığımda fark ettim poposunun üstünde böyle bir kızarıklık var. İsilik gibi duruyor ama ne olduğunu anlamadım. Bir anda çıktı sizce ne olabilir. (Bebeğim 1 yaşında ve her hangi bir şey alerjisi yok) 