Sabah gece uykusundan uyandıktan sonra uyanık kalma süresine göre uykusunu fark ediyorum. Kısa bir emzirme ve sonra sallayarak veya direk yatağına koyarak uyutuyorum ve birer saat uyuyor. Şu an 2 saatten fazla uyanık kalamıyor, kaldıkça yoruluyor, yoruldukça uykuya geçmesi zorlaşıyor. Uykusunu fark ettiğiniz anda uyutma eylemine geçerseniz ve uyanık kalma sürelerine göre uykusunu düzenlerseniz sanıyorum her şey daha kolay olur. Kolaylıklar, uykular diliyorum...