Smr29 Kızlar bu testi yapmak zarar vermez mi bebeğe çünkü bir saat kalıyormuş içinde testin. Birde uykuda olması lazm o da zor ya uyumazsa ben bir kaç saat uyanık tutarm da arabada giderken uyur.
tammozom Smr29 biz yaptırdık canım sıvıyla anestesi verildi uyudu o kadar uzun da sürmedi yarım saat falan hiçbir şey olmadı merak etme
AEgemm Smr29 testin adı Baep mi. Biz yaptırdık uykusuz kaldı poposundan anestezi verdiler ama öyle tam bayıltmadı vep ve baep ikisine ard arda baktılar hemen uyandı zaten öyle çok fazla da uzun sürmedi.
doga1 tammozom kaç aylıktı acaba bizim gittiğimiz hastanede anestezi vermiyorlar doğal uykusunda olsun demislerdi
Smr29 doga1 benimki 5 buçuk aylık bana anestezi demediler sadece uykusuz kalsın ki uyutarak yapılıcak deniyor
tammozom doga1 6 aylıktı tam aslında daha erken yapılacaktı ama randevuyu 2 ay sonraya verdiler yer yokmuş o yüzden böyle oldu anestezi verilmesi lazım çok işlem yapılıyor yoksa uyanır cocuk
tammozom Smr29 anestezi mecbur veriliyor ne kadar uykusuz olsa da uyanıyor çocuk çünkü çok işlem yapılıyor biz anestezi haliyele bile ara ara gözlerini açtı hatta ama düşük bir dozdu biberonun içine küçük bir şırınga kadar sıktılar
tammozom Smr29 bize de bahsetmemislerdi biz orda öğrendik aynen bize de uyutmayin dediler ama yine verdiler bilerek söylenmiyor bence ki başta aileler endişe etmesin diye ama farklı bir yol denerlerse bilemem tabi
kerembebek00 Zorunlu mu peki bu test bebeğiniz küvezde mi kaldı veya ilkinden tek seferde geçemediği için mi tammozom Smr29
tammozom kerembebek00 yok gecmisti sadece kuvezde kaldığı için önlem amaçlı yapliyor ve zorunlu gibi bir şey bakanlık tarafından ailelere dayatılıyor
Smr29 kerembebek00 tammozom ilk testten benim bebekte geçti aslında ama testi yapan kişi detaylı da yaptırın dedi. 12 gün felan yattı küvezde onun için uzun yattığından dolayı baktırın diyorlar. Eşimde diyor çağırdığımız zmn duyuyor bizi yaptırmayalım diyor ama ben yapalım dedm içimizde kalmasın bilemedim şimdi birde aynı gün sünnette belki yaparız yorucu olck
kerembebek00 tammozom Bende yaptırmadım bir türlü randevu bulamıyorum 5 ay 20 günlük geç mi kaldık acaba
tammozom kerembebek00 nerede yaşıyorsunuz büyük şehir araştırma hastanelwrini çok sık arayım yani bize dedikleri 6 aya kadar mutlaka yaptırın sonraki yapilanlarda doğru çıkma olasılığı düşüyormuş bence durmadan arayın olmadk özelden bakin
kerembebek00 Anladım araştırma hastanesinde yaptıracağımızı söylemişlerdi sürekli bi bakayım erken saatte arayayım olmadı Teşekkür ederim tammozom
kerembebek00 Smr29 Aynen ya benim bebiste öyle en ufak sesi algılıyor 12 gün kaldı benimki de ☺️ benimki ilkinden geçememiş herhalde ben götürmedim çünkü hemşireler götürmüş yoğunbakımdayken De ben götürdüm geçti 6. Ayda götürün demişlerdi ama Ayrı günlere alsanız da olur ☺️ biz sünnetimizi hallettik çok şükür
Smr29 tugcecet o ilk işitme testi ikincisi detaylı oluyor tabi herkes yapmıyor ikincisini küvezde çok kalan çocuklar için