Arkadaşlar bebeğim 1 yaşına girdi son 2-3 aydır emme hevesi iyice azaldı uyanıkken asla emmiyordu uyuyunca anca güç bela emzirebiliyordum emdiği kadar zaten sağ göğsümü emmedi hiç hep sol tarafı emdi yani tek göğüsle idare ettim bu zamana kadar ama artık uyuduktan sonrada emmek istemiyor yani zorluyorum iki çekip bırakıyor çok aman amanda sütüm yok olmadı zaten ilk dönemden bu yana sizce emzirmeyi bitirmelimiyim çok üzüleceğimi biliyorum ama bu şekildede nasıl olacak hiçbir fikrim yok