Kızlar acaba acelemi ediyorum ama çok kayıp yaşadim ben 4 kez kürtaj oldum bir tane oğlum var 3.5 yaşında. Şimdi 5 haftalık gebeyim. Ama hiç bir belirtim yok. Birtek adetim geçince test yapıp öğrendim. Ama korkuyorum acaba sgaliksizmi diye böyle hiç bir belirtisi olmadan sağlıkla ilerleyeniniz oldumu. İns bir sıkıntı çıkmaz. 27 sinde gidicem doktor randevusu o zaman. O zaman 6 haftalık olucak kalp atışını duyarım ins. Dua edin nolur