Nlayikra yapatığım ilk dakikalar çikti iki testte bu şekilde ama kan verdim 2.30 çıktı ayın 6 da yumurtama günümdü erken oldığu için mi acaba kanda çikmiyor ama idrar testinde neden çıkıyor 🤷♀️ çok kafam karıştı bilgisi olan varmı 23 temmuz regl günüm
Yalpp Nlayikra daha çok küçük olduğu içindir bence siz bir kaç gün sonra tekrar verin. Benim ikiside böyle silik çizgiyle basladi.
tosbiksmoms Nlayikra test yanıltıyor olabilir birdaha yapın bence. 1 hafta önce erken gebelik testi yaptim silik çizgi vardı bugün yine yaptim negatif çıktı.
ArdeninAnnesi3322 Nlayikra idrarı fazla damlattiysaniz bu testlerde kayma oluyor, maalesef bence gebelik yok
Nlayikra ArdeninAnnesi3322 yo aslinda 3 4 damla damlattım ikisinde yanliş gösterme ihtimali varmı yada kanda şuan çıkmama ihtimâli var mı
ArdeninAnnesi3322 Nlayikra bu testlerde çift çizgi çıkıyorsa kanda en az hcg 20 falan çıkar, ben de hamileligimi bundan daha silik bir çizgi ile öğrendim, aynı gün kan verdim, hcg 17 çıkmıştı
ArdeninAnnesi3322 Nlayikra dediğim gibi bu testlerde çok güvenilir olmuyor size geçen ay yaptığım testi atacağım
ArdeninAnnesi3322 Ya silmişim fotoğrafı bulamadım, ben de iki tane yapmıştım aynı dakikada ikinci çizgi bundan daha belirgin şekilde çıkmıştı , iki gün sonra adet oldum
ArdeninAnnesi3322 Nlayikra bence kaset test değil de erken gebelik testi alın yapın, onlarda yanılma payı düşük oluyor çünkü