Delux canım genetik 2 ay sonra çıkacak dedı şehir hastanesinde verdik kanı damardan aldılar. İlk topuk kanı 63,31 ikinci topuk kanı 58,12 çıktı. Sonra bizi şehir hastanesine yönlendirdi sağlık ocağı. Orda kan aldılar elinin üstünden 5 tüp. Bir tüpünü genetiğe verdim. Bugün e nabızda bir sonuç çıktı ama anlamadım siz bana instagram dan mesaj bölümünden ulaşabilir misiniz göstersem size sonucu anlıyorsanız eğer