Kızlar yaklaşık 2 aydır bebeğimde geçmeyen balgamlı öks var 2 antibiyotik kullandık havada verdi doktorumuz fakat geçmedi sizce neden akciğer filmi de çektirdik kanda verdik her şeyi temiz sadece bronşit olmuş başına gelen varmı ya en son bi test yaptırıcaz boğmaca mı var acaba diye oda hemen çıkmıyormuş zaten ara ara öksürüyor hırıltısı var geçmedi gitti ya canımı çok sıkmaya başladı