Bebeğimi emzirmeye geldiğimde sızı oluşuyor ve sütüm tazyikli gelmeye başlıyor bu süreç emzirmeye devam ettiğim süre boyunca mı devam edecek çünkü dışarda emzireceğim zaman ben ve bebeğim çok rahatsız oluyoruz bebeğim ilk başta emmekte zorlanıyor öksürmeye başlıyor bu yüzden meme reddi yaşamaktan korkuyorum var mı bunu yaşayan annelerimiz? (Bebeğim 2.5 aylık)