Herkese merhabalar🌸 bebeğim 3,5 aylık son 1 aydır her akşam 9 da derin uykuya geçer gece 2 kez ben kaldırır beslerdim. 3-4 gündür saat 7-7 buçuk gibi kendini parçalıyor uyumak için. Mecbur uyutuyorum 8 de bir kalkıyor 11 e kadar uyumak bilmiyor. Yani kucak da uyuyor gözünü açamıyor uykusu var ama yatağına koyduğum an uyanıyor. 7 den 11 e kadar kucak da artık perişan oluyorum. Gündüz uykuları aşırı düzensiz canı isterse 30-35 dk uyur uyanır o yüzden son uykusu şu saatte diyemiyorum. Eskisi gibi 9 da uyuması için ne yapılabilir bilemiyorum. Belli rutinlerimiz yok 7-7 buçuk da kendi kendine uyku sinyalleri veriyor zaten uyutmazsamsa durmuyor asla🤷🏽♀️