17 gün önce düşük yaptım ama hala kanamam var bu normal mi?normal adetten biraz daha fazla kanamam var. doktora gidemedim cunku sehir disindayim bi kac kerr gitmeye calistim ya hafta sonuna denk geldi yads bulundigm ilcede ultarson yoktu kendi evime gitmeme daha var o yuzden basina gelen oldu mu diye merak ettim