Mihradenzeyno zorlandığınız konu ne? Benimde kedim vardı ama 15 yaşında çok yaşlıydı ve bebişimi asla kabul etmedi,, yemeden içmeden kesildi sürekli kustu, ölecekti balkondan eve içeri asla girmiyordu,, en sonunda annem aldı yoksa ölecekti 🥺 oysa instagramdaki bebek kedi videolarına o kadar özeniyordum ki olmadı (bu arada barınaklarda belli yaş üstü kedileri uyutuyor bakmıyor)