Arkadaşlar 5 buçuk aylık oğlum var ayakları dış tarafa doğru duruyo ara ara düz tutuyo boynunu tam tutamıyo ilk doğduğunda 10 gün yeni doğanda kaldı boynu için nörolojiye getirdim muayne etmeden boynuna bakmadan sma belirtisi dedi kurbağa şekli diye yazmış 4 aylık yapması gerektiğini 5 aylıkken yapıyo acaba gerçekten sıkıntı mı var gelişimi geriden geliyo böyle sıkıntı yaşayan oldumu nolur bir şey söyleyin kafayı yiyecem😥