40 günlük bebeğe burun yıkama diyenler doktor mu? Bebeğim 35 günlüktü yenidoğan yoğunbakımında kaldık 5 gün hemşireler ne zaman burnu tıkansa serum fizyolojikle bebeğimin burnunu yıkadılar şırıngayla çok da rahatlamıştı, ben eve gelince cesaret edemedim tazyik ayarlayamam diye o yüzden 1-2 cc serum sıkıp en minik olanlardan aspiratörle de çekiyorum weebaby nin aspiratörü. Bu şekilde de rahatlıyor ama hemşirelerin yaptığı yıkamayla daha çok rahatlıyordu.