Sinemkaan25102022 çalışmıyorsanız kreşe vermeyin bence çok erken. Bi şekilde idare edebilirseniz yoksa sizden ayrılınca kardeş kıskançlığı daha yoğun olabilir.
Onun dışında ben genelde kış aylarında bağışıklık güçlendirici şurup ve güvenilir bi firmanın çörek otu yağını kullanıyordum anaokul zamanında ama benim kızım 5 yaşındaydı. Hiç hasta olmadı ama o zamanlar bu kadar çok salgın yoktu tabii pandemiden önce. Şuan dediğiniz gibi çok hastalanıyor çocuklar eczacıyım ordan biliyorum. Hasta olanlar da çocuklarını evde tutmak yerine okula gönderince iyice artıyor hastalık. Ama dediğim gibi çok erken keşke göndermeseniz