İlk bebeğim tedaviyle oldu ikincisi kendiliğinden oldu ama doktor eşimede banada çocuğun olmaz demişti
Hamileyim kızım doğduğunda oğlum 2 yaşında olacak
Aralarında 2 yaş olacak
Büyüdüklerinde çok kavga ederlermi oyuncak için vs
Bugün misafirliğe gittim çocuk 5 yaşında oğluma hiç birsyi vermedi oğlumda çok ağladı
Bende kalkmak zorunda kaldım
Oğlum biraz inat
Kızım 2 yken oğlum 4 yaşında olacak
😔nasıl olacak sürekli kavgamı edilecek
Birde 2 çocuk bakmak çok mu zor tek başıma bakcam
Oğlum 4 yaşında kreşe versem bugün kuzenm dediki hergün hasta oluyor kreste
Devletn kresi 3 yaşından itibaren alıyor