2 bucuk aylık bebeğim bazen uykusunda ağlıyor bazen de gülüyor ağlayınca çok üzülüyorum bakamıyor muyum mutsuz Bi bebek mi çok mu ağlatıyorum diyorum gündüzleri gece olunca böyle ağlama sesleri çıkartıyor mememi çıkartana kadar ağlıyor sık emiyor sanki çok açmış gibi ağlıyor sütüm de bol kussa da yine emmek istiyor o yüzden istediği an meme ağzında olmalı yoksa basıyor yaygarayı ben ihmal mi ediyorum çocuğu 5 dk tuvalete gidip geliyorum altıma etmemek için o sürede ağlıyor ilk bebeğim ve ben üzerine titriyorum tabiri caizse