[silindi] 3 Ay 20 günlük bebegim 2 gündür / 2-3 Kez olmak üzere kakasını yapıyor . Özür dileeyerek diyorum ne çok sulu ne çok sert . Kilo kaybina neden olur mu ve tehlikeli bir durum mu sık kaka yapması .
Emirinannesifiliz42 [silindi] benim de oğlum günde 3 4 kez yapar 2 ay 20 günlük sadece anne sütü alıyor normal dedi ebe falan sordum