Selin40 Bebeğim 1 yasini 3 ay geçti yürüyor ve hatta yerden kanebden tutunup kalkıyor ve yürüyor kendisi ama dengeyi sağlanamıyor daha ve hep arkasında duruyorm bende çok yoruluyorum düşecek diye siz nasıl yapıyorsunuz kızlar hep.boylemisiniz acaba