QueenMommm benimki de öyle derdi bende yalandan banyoya giderdim suyu açardım sarı sabır taşını küçük kaba koymuştum orada duruyordu üstüne sürüyordum ıslak duruyordu bak yıkadım gitmiyor derdim silmek isterdi bi bahane uydurup götürüyordum o şekilde unuttu çok zor oluyor memeden bırakmak ben ağlama krizine giriyordum aç mı kaldı diye çok fena bir duygu çok meme kolikti bitti çok şükür darısı size inşallah 🤲