UrbanMom benım kızımında öyle oldu göz kapagında sivilce gibi bişey çıktı kızarmıstı sonra 2 güne gecti sonra altında cıktı 2 gune yıne oda gecti sonra kaşının üstünde cıktı sımdıı diğer göz altına sıcramıs durumda pazartesi gidicez bizde doktora noldu anlamadım 18 aylık benım kızımda 😞