Adakusss Bu ay 4-5 gün kahverengi leke geldi azar azar ve kesildi regl olmadım böyle bırsey yasayan varmı
Adakusss Yaademm hayır ilk bebegım tüo bebek tedavisi ile oldu 14 aylık suan dogal yolla korunuyoruz ihtimal vermiyorum ama koekuyorumda
Denizinannes1 Anneyim11 bilmiyorum ki ama benim doğumdan sonra olduğu için herhalde düzensizleşti o yüzden oldu ..