Sydkrbz Asla vicdan azabı çekme ,sen çok güzel bir annesin endişeleniyorsun ama endişelenmene gerek yok bebeğinin kilosu çok güzel maşallah 😍Seni çok iyi anlıyorum, Ben 0-3 ay zıbınlarını 7aylık olana kadar kullanmıştım , bu zıbınlar da amma büyükmüş diyordum😂ve benim bebeğim gerçekten zayıftı alerjik bir bebek olduğu için, 1 aylıkken 3120 gramdı ki başka bebeklerin doğum kilosu bile ondan fazla🤷♀️ Şimdi 16 aylık 12 kilo boyu uzun olduğu için hala zayıf ama gelişimi şükür çok güzel senin bebeğin de eminim çok güzel gelişim gösterecek annesi sadece bu güzel günlerin tadını çıkar bunlara takılıp kendini de bebişini de üzme 😊