Selam kızlar benim bebeğim 5 ay 24 günlük biberon başlığı yırtılmıştı bende almışken 6+ alıyım zaten geçiş yapıcam dedim almışken emzikte aldım bu arada ikiside avent serisinden fakat inatla almak istemiyor mama içmeyi reddediyor emziği ağzından atıyor biberon başlığı 3 numaraydı 5 numaraya geçtim emzik ise air soft du ultra ait aldım siz geçişlerinizi nasıl yapmıştınız yardımcı olurmusunuz