Kızım 7,5 aylık gece uykusuna 20:00 da geçiyor. Ama uykusunun %90ında her çıt sesine kalkıyor.. vallahi evde hareket bile edemiyoruz o kadar bunaldım yoruldum ki. İlk doğduğunda tv sesi hep açıktı biz hep normal sesle konuştuk ettik sırf alışsın böyle yapın dediler diye ama yok. Eşim de gece her sese kalkar, üstünü örterim kalkar, yataktan kalkarım uyanır ona mı benzedi bilmiyorum ama bana bir çare nolurrrrr 🥺 daha önce ninni falan açıyorduk bi şeyler yapacakken ama onu da çok alışır daha da kötüye gider diye bıraktık, yarına misafirlerim var mutfakta kirpi gibi hazırlık yapmaya çalışıyorum illa ki bi ses oluyor yanlışlıkla falan hepsine kalktı 1000 defa gittim tekrar uyuttum napmam lazım nasıl çözerim bu işi 😫