Öncelikle çok geçmiş olsun . Biz geçirdik hatta Şuan son aşamasında. Bebeğim 11.5 aylık ateşi 40.5 bile oldu . Ilık duş, dolven calpol bile düşürmedi ateşi . Kaç doktora götürdük anlatamam kan idrar gaita. Rota olabilir dediler gaita temiz çıktı. Hepsi temizdi en son doktor ortada salgın var dedi . Kusma ve ateş aynı anda oldu . Sonra ateş bitti afedersiniz ama su gibi hatta su şeklinde değişik ateş gibi ishal yapmaya başladı . Sesi kesildi birde kusmaktan ve sürekli ağlamaktan . Tedavisi malesef yokmuş. Çok yıpratıcı bir süreç. Bol sıvı verin doktor bize iştahı olmayabilir sakın zorlamayın su verin bolca dedi