MadamMommy o kadar haklısınız ki ben lohusalığımda 10 gündür evden çıkmadığımı fark edince balkonda saatlerce ağlamıştım. Çok zor günler ve herkesin bu günler de geçiyor demesi insanı hiç avutmuyor. Zorlandığımı bocaladığımı kendi içimde kabul ederek başladım ben bu süreci yönetmeye.