Lylcyln
Merhabalar geçmiş olsun bizde 44 günlüğüz şuan 1 ay boyunca bende o şekilde çektim sağ göğsümün sadece ucunu tutuyordu buda yara olmasına sebep oldu hatta ucu iltihap olmuştu mastit yaptı. Bende herşeyi denedim en son her emzirmeden hemen sonra Garmastan pomat kremi sürüp göğüs pediyle kapattım yumuşak olması için ve o göğsü silikon göğüs ucuyla emzirdim. Hatta silikon ucun bitanesi kullanmadığımı yani kremi sürüp taktım içerisine süt dolduğu için yumuşak kaldı ekstra iyileşmesini hızlandırdı. 2 hafta sürdü ama geçti şükür kesinlikle denemeni tabsiye ederim ne kadar krem sürersen sür arkasına geri emdiği için yara büyüyor acıma hissi geçmiyor bir süre silikon uçla verirsin ağzıyla temas etmez iyileşmi kolay olur 🌸