Kızlar bir yaşında bebeğim var çok sorunlu hamilelik geçirdim oksapar ve progestan kullandım sürekli. Neyse sağlıkla dogdu çok şükür şimdi bir yaşında. İki gündür gecmeyen karın kasik ve bel ağrım vardı dün hastaneye gittim ve beş haftalık hamile olduğumu öğrendim tabi bir yıldır adet görmedigim için anlayamadım. Korunuyordum da aslında. Çok endiseliyim ikisine yetebilir miyim daha ilk bebeğim emiyor yaşayanlar nasıl bir süreç izledi bana yardım edin lütfen 🥹