Emineduru000111 Kızlar bebeğim 6 aylık ve bir ay sonra yürüteç almayı düşünüyorum ama doktorum hiç tavsiye etmiyor eşimde bu yüzden almak istemiyor ama arkadaşımda denedik ve kızım çok sevdi ne yapmalıyım sizce bir sıkıntı yaşayan var mı
sweetangell Emineduru000111 ben kullandım evet rahat ediyorsun sürmeyi öğrenince etrafında geziyor bizimki seviyordu ama yürümeyi biraz geciktiriyor diye düşünüyorum çünkü oğlum 9-10 aylıkken ellerini bırakıp bir kaç dakika ayakla durabiliyordu bunu yapan çocuk kısa sürede yürür ama sonra onu da bıraktı yürümedi 14 aylıktı. Artık yürüteçi kaldırdım 1 hafta sonra yürüdü biz bunun dışında bir problem yaşamadık