Kızlar merhaba, sizlere bir şey sormak istiyorum. Kızım 18 aylık ve son birkaç gündür inanılmaz huzursuz. Her şeye ağlıyor. Ama öyle böyle bir ağlama değil. Kendini yerlere atarak ağlıyor. Bide yemek yerken kendi yemek istiyor, biz müdahale edince de ağlıyor. Kendi gün sonunda yiyemiyor aç kaliyor ona da ağlıyor. Yani cikmaza girdim. Ona özel kaşık falan aldım desteklemek için fakat haliyle küçük olduğu için idare edemiyor. Siz böyle bir problem ile karşılaştınız mı? Ne önerirsiniz?