Merhaba arkadaşlar. Oğlum 7.5 aylık. 3.5 ayında memeyi reddetti o günden beri mama savaşındayız ek gıdayada başladık tabi onda da çok istekli değil. İştahsız bir bebe yani. Ama yinede mama alması gerekiyor tabi. Mamayı bir türlü sevdiremedim:(
Pekmez vanilya şurubu vs denedim olmadı. Zaten tatlıyı sevmiyor muz bile sevmez. Ayran kefir yoğurt seviyor acaba diyorum mamayı ayranla hazırlasam zararı olur mu ? İçer mi içmez mi bilmiyorum ama denemek istedim de ayran protein mamada da bir sürü vitamin vs var fazla gelip hazımsızlık yaratır mı acaba? İçinizde deneyen var mı?