Nagihandefne Canlar kızım 8 aylık ama biraz zayıf , böyle kilo aldıran yemek çorba tarifleriniz var mı yapabileceğim .
gozde_88 Nagihandefne tam yulaf unuyla tarifler bak. Ben suda pişirip içine elma rendeleyerek verdim kilo aldırıyor hem de sağlıklı bir un
Dorugum Nagihandefne kac kilo bal kabagi guzl kilo yapio bn her yemegine corbasina koyuyorum bir dilim bizde 8 bucuk ayligiz 9 kilo
Aysegolcuk_ Nagihandefne normal canım benim bebeğimde 9 kilo 500 gr 7 buçuk aylık muhallebi yap 1 yemek kaşığı irmik 1 yemek kaşığı pirinç unu 1 su bardağı su yarım muz üzerine ceviz, tarçın, ya da Hindistan cevizi koyabilirsin baya kilo aldırıyor
Nagihandefne Aysegolcuk_ tamam canım deniyim onuda insallah alır zayıf gibi geliyor bana böyle ama doğum kilosu 2500
Aysegolcuk_ Nagihandefne bence gayet iyi kilosu kafana takma canim her bebeğin kilosu Farklı olur benimkide öyle tombık doğmadı 3180 Sağlıklı olsun yeter yemeği falan iyi yiyorsa alır kiloyu merak etme
Aysegolcuk_ Dorugum kızım 9 buçuk kilo bide her yemeğin içine tatlı kaşığı yağ koyuyorum kabız olmasın diye
Nagihandefne Dorugum canım sana birşey sorucam dün okumuştum herhalde bebeğimde çok hırıltı var birde grip oldu sende sanırım şey yazmıştın kuyruk yağıyla birşey onu bana tam olarak anlatsan bende yapsam bebeğime .
Dorugum Nagihandefne kilosu iyi cnm az deil kahvaltilarina tahin pekmez koy bn ole yapiorum tahin hem kilo aldirio hem bagisikligi kuvvetlendirio hemde vucudundaki zararli mikroplari atmasini sagliyormus balkabagi corbalarina mutlaka koyuyorum puresini yapiyorum iicine yogurt pekmez 2 biskuvi koyup yediriorum bayilio bal kabagida hem kilo aldirio hem bagisikligi kuvvetlendirio hemde kan yapiomus drumuz soledi
Dorugum Nagihandefne evet cnm bndim kuyruk yagini erittim kucuk bi kavanoza koydum cikan sivilasmis yagi oda sicakligina gelince bigun gogsune bigun sirtina surdum ustune mendil kapattim bn 10 gun uyguladim ama seyrine gore uygulayabilirsiniz uygularken bebegi yikamiosunuz ustunde kalmasi gerekiyormus birde gunduz yaptim ve surekli takip ettim cnk ya kusturarak attirio balgami yada kakasiyla benim oglum ilk 3 gun sapsari sumuksu yapida ve cok kotu kokulu kustu 3 gunden snr kkasiyla devam etti artik yapmiorum ama mucizevi bir sekilde burnu tikandiginda yada balgam toplanmaya basladiginda kusarak atiyor ve rahatliyor eskisi gibi icine dolmuyor balgami ve cok rahatladik ins sizede sifa olur
Denismom Kuru incir ve hurmayı sıcak suda yumuşattım. Bir su bardağı su içine iki tatlı kaşığı irmik, bir tatlı kaşığı tam buğday unu ekleyip muhallebi yaptım. iki bebek bisküvisi, çeyrek avokado, ceviz ekledim. Tüm malzemeleri karıştırdım. en son kuşburnu özü ekledim. hem besleyici, hem faydalı bomba mama olarak geçiyor. Kilo yapacağınıda düşünüyorum. src )