Kızım 12 aylık ama küçüklüğünden beri yemekle arası yok zayıfladı ıyıce cok haraketli yemek yedıremıyorım mama ile destekliyorum doktor mamayı kesme dedi kılosu 8.600 civarı dişleride hiç çıkmadı ama diş sancısı yok yanı dısın cıkmasına daha cokvar belli zamanla yiyolar mı nasıl bebişeriniz ben cok üzülüyorum..