Mercan canım benim erken doğumdan dolayı ilk baş öok boldu sonra hiç kalmadı sütüm 2 ay 10 günlüğüz şuan motillium mide bulantısı ilacı var ankarada bir profosör tavsiyesiyle uzun kullanım önerilmiyor ama 10gün gğnde 2 tane ile dene dedi dednedim ve 2 gündür hiç mama vermedim 2 saatte bir emiyor kızım motillium bi deneyin isterseniz ben faydasını gördüm 😇sütünüZle kalın 😇