kuzeycinarbaby bol bol su icin ,herkesin anesteziyi atmasi bir olmuyor malesef.bana doktorum ilk.3 4 gun sade nescafe ic demisti hem agri icin hem de anesteziyi atmak icin.gececek buna inanin bikac gune toparlarsiniz.sadece sakin kalmaya calisin ,emzirmeye ve dinlenmeye odaklanin.gececek duzelecek sakin olun oncelikle…ilaclar ise yaramiyor sanmayin parol icebilirsiniz gunde 3 kez.bunun disinda yuruyun bi de hep yatmayin sakin
..hareket halinde olun ama her firsatta da uyuyun.