Fahriye1987 ben sağlık sorunları nedeniyle tüplerimi aldırmak zorunda kaldım bağlatma değilde direk aldılar iç organlarımda yapışıklı vardı onlarıda açtılar. Laparoskopiyle göbekten 3 delik açarak yaptılar kapalı ameliyat yani. Aşırı rahattı. Bir gün sadece gaz çıkarana kadar acı çektim gaz çıktıktan sonra her şey bitti.
Eş izni şart
1 gece kaldım hastanede