annebalim_ annevebebegiii__ Benım oğlum hızlı bı bebekti o yüzden başlıca emekleme adımları başladı donmeue çünkü 3 ayda başlamıştı yurutecte her ısını kendı halleder 😀soylenenı ısmını anlar ve 5 ay 20 gunljklken ılk dişi çıkmıştı suan 6ay 8 günlük ıkıncı de çıktı ve bu hafta da benı görümce em yemek görünce ham dıye bılınclı tepkı vermeye başladı ama dedıgım gıbı Benım oğlum masallah baya önde gıden bj bebek doktor 5 ayında ⅞ ay gelısımı demıstı
bilememolabilir annevebebegiii__ dönmeye başlıyor yere koyduğumda emeklemek için çabalıyor kendi sürte sürte öne iterek azda olsa ilerliyor. Oyuncaklarını artık tam net bir şekilde kavrıyor. Etrafta olan her şeyde gözü var alıp incelemek hemen ağzına götürmek istiyor. Anne baba ayrımı tam bir şekilde gerçekleşmiş durumda. Mamasını görünce heycanlanıyor.kahkahaları giderek artıyor. Eller sürekli ağızda dişlerden dolayı.
aysenut_11 Benim kızım şâında yarı yuvarlanıyor tam yuvarlnıcak kolu alta kalıyor dönemiyor eski halenine geri geliyor kahkaha atıyor mesala dişleri aşıırı kaşınıyor devamlı eli ağızında devamlı oyun oynamak istiyor beni görmedi mi çağırıniyor bu kadar :)