nurannenur benim bebeğimde 40indan sonra böyle değişmişti o kadar güzel uyuyordu gaz sancıları olmuyordu ki ama taa ki 40ina kadarı sap simplex gaz damlası kullanıyoruz gazlı bebek uyumak bilmiyordu. Ben çözümü salıncakta buldum. Bir gece yine kriz anında eşimle battaniyede salladık ve anında sakinleşti, daha sonra salıncak almaya karar verdik hamak salıncak aldık hayatimiz kurtardı