Elif_63 Kızlar kızım 10 ay 20 günlük oldu ve hala emeklemiyo sizlerde durumlar nasıl bebişleriniz emekliyor mu
Ada-m Elif_63 benim oğlum da 10 ay 5 günlük. Emekleme yok🙈 tutunup dikiliyo sadece. Merak etme direkt yürüyecekler🌸
tineanigra Elif_63 daha küçük endişelenmeyin. Benimkiler yaşına doğru sıralamaya başladı 13 aylıkken de yürüdüler
KaynanaYiyen Elif_63 çok küçük daha annesi. Elbet yapacak. Yürüyecek. Benim kızım da 14 aylıkken yürüdü.