Kızlar bir elbise aldım hiç içime sinmedi olmadı bana bende iade edeceğim ptt kargoya yakın oraya gideceğim bana bilgi verir misiniz içinde. Fatura çıktı arkasına nedenini yazcakmışm ama ne yazabilirim bir de ne kadar ücret öderim direk gidip ne dicem göndereceğim yerin adresi filan yok sistemde çıkar mı